Week 3: Rustige week.

21 september 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Deze week was erg rustig, het voetbalgedeelte staat in de verf en het speel uur is dus een stuk rustiger, ook door de dag is het voor mij rustiger geweest omdat ik geen nieuwe taken heb gekregen van de baas.

Wat ik wel heb gedaan is Engels spelling les gegeven in de vorm van een speels dictee, ik liet verschillende dingen op het bord tekenen en ze moest vervolgens allemaal het woord schrijven. dit was voor mij de eerste keer dat ik op deze manier les heb gegeven en ik vond het erg leuk om te doen.

Ook ben ik naar de dokter geweest op woensdag omdat iemand zijn duim gekneusd had, ik vond het fijn om mee te gaan omdat ik dan ook een beeld krijg hoe dat er aan toe gaat. ik schrok een beetje van het resultaat, ik heb zelf een soort gelijk blessure gehad en met rust en een zalfje is het opgelost. maar hij kreeg van de dokter een zalfje, een zogenaamd slaapmiddel (dit was paracetamol en dus een pijnstiller geen slaapmiddel) en nog een andere pil waarvan ik de naam kwijt ben, maar dit word gebruikt als Kankerremmer, en ontstekingsremmer.

Voor de rest heb ik wat kinderen met huiswerk geholpen en heb ik ook veel gepraat met de ouderen kinderen.